Kunnen wij jou ergens mee helpen?

T: 055 533 45 29

E: info@celsisbv.nl

Sinclair Premium
Partner programma

Onze 6 beloftes aan de installateur

Zorgen dat jij kunt blijven doen waar je goed in bent, daar zorgen wij voor. Hierdoor kun jij onbezorgd onze single-split, multi-split airconditioners van Sinclair installeren. Word ook Sinclair Premium Partner en maak automatisch gebruik van alle voordelen van het Premium Partner programma. Een programma waarin wij jou 6 keiharde beloftes doen. Wat die beloftes zijn, dat lees je hieronder.

1. Garantie

Een storing op zich is al vervelend genoeg. Als je dan ook nog lang moet wachten op een reserve onderdeel is het helemaal vervelend, laat staan dat je dan nog moet uitzoeken hoe het geïnstalleerd moet worden. Wij begrijpen dat, en denken liever in passende oplossingen waarmee jij snel verder kunt. Het zal niet vaak voor komen, maar mocht de situatie zich voordoen dat je vervangende onderdelen nodig hebt, dan zijn we er voor je. Dit kan een reserveonderdeel zijn, maar mocht het nodig zijn, dan vervangen we de hele unit.

Voorwaarden Voor alle in Nederland geleverde producten van Sinclair geldt vanaf 1 januari 2022 een garantietermijn van 5 jaar na levering. Binnen deze periode worden defecte onderdelen, of indien nodig de gehele binnen- of buitenunit, gratis omgeruild. De garantievoorwaarden waaraan moet worden voldaan zijn terug te vinden in deze brochure.

2. Prijzen

Sinclair en Celsis onderscheiden zich van de concurrentie met een hoogwaardig product en snelle, persoonlijke service. Maar we begrijpen dat een goede prijs ook van belang is om een interessant totaalpakket aan jouw klant aan te kunnen bieden. Onze Sinclair Premium Partners krijgen daarom de hoogste kortingen, waardoor je ook op dat vlak een stap voor hebt op de concurrentie. Ben je nog geen Sinclair distributeur? Vraag naar de voorwaarden voor de speciale kennismakingsprijzen.

Daarnaast hebben we regelmatig speciale acties waar je gebruik van kunt maken. Denk aan palletacties waarbij je extra korting krijgt bij grotere afname, of aan combinatie acties, waarbij je sets of combinaties van artikelen tegen een nog betere prijs kunt inkopen. Op de hoogte zijn van de laatste acties? Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief. Jouw accountmanager helpt je hier graag mee verder.

Tot slot zijn er verschillende bonusmogelijkheden bespreekbaar, deze zijn afhankelijk van de resultaten over een jaar. Neem ook hiervoor contact op met jouw accountmanager.

3. Support en service

Jij als vakman hebt verstand van jouw product. Toch kan het natuurlijk zijn dat je ergens tegenaan loopt, waarbij je wat hulp kunt gebruiken. Van ingebruikname tot foutcode, van installatie tot onderhoudsadvies. Wij helpen jou, wanneer je hulp nodig hebt. Persoonlijk, direct en door jouw eigen contactpersoon met verstand van zaken. Heb je liever dat er iemand op locatie met je meekijkt? Onze eigen service en technical support engineer is in te huren voor alle vormen van ondersteuning. Wij garanderen dat je op ons terug kunt vallen, zodat jouw project altijd een succes wordt.

4. Promotie

Een goed product verkoopt zichzelf. Maar met een beetje hulp gaat dit toch net wat sneller en makkelijker. Wij hebben daarom een breed pakket aan promotiematerialen die we jou kunnen aanbieden ter ondersteuning. Productbrochures met je eigen logo? Werkende showroommodellen? Een op maat gemaakte advertentie voor de krant in jouw regio? Wij regelen het voor je. Of pak je groot uit en wil je nieuwe bestickering voor je bus?

Ook hiervoor staan onze communicatie- en grafisch ontwerp specialisten voor je klaar. Ook zetten we onze eigen kanalen in om jou in de spotlight te zetten. Denk bijvoorbeeld aan de website www.sinclair.nl, waar jouw contactgegevens worden vermeld. Zo weet de klant jou altijd snel te vinden, en weet hij direct dat jij een betrouwbare partij bent om de airco bij te bestellen.

5. Trainingen

Een echte partner kent het product door en door. Daarom faciliteren wij alle trainingen die jij nodig hebt om Sinclair systemen te installeren, in bedrijf te stellen, te onderhouden en wanneer nodig storingen te verhelpen. Gewoon, bij ons in Apeldoorn. En omdat we weten dat het niet alleen om techniek draait, kunnen we jou ook op commercieel vlak de handvaten geven die jij nodig hebt om jouw klanten van alle benodigde informatie te voorzien. De trainingen worden gegeven bij Celsis, of door de technisch specialisten van Sinclair. Ken je de Sinclair systemen en leer je liever meer over de toebehoren of installatiematerialen? Geen probleem, ook dit regelen wij voor je. Jouw accountmanager informeert je graag over de eerstvolgende mogelijkheden.

6. Voorraad

Niets is vervelender dan moeten wachten als je door wilt. Wij begrijpen dat, en leveren daarom altijd direct uit voorraad. Bij jou op het bedrijf, op de locatie van je product of als het moet zelfs in de bus. Hebben wij jouw gewenste product toch niet op voorraad in Nederland? Met een snelle levering vanuit het volle centrale magazijn van Sinclair in Tsjechië, heb jij het toch zo in huis. Je hoeft dus nooit lang te wachten op jouw bestelling. Hierdoor kun jij weer snel aan de slag.

Datum

9 maart 2022

Categorieën

Product nieuws

Terug naar het overzicht